Copak o sobě prozradím?!?

Moje fotka
Prag, Czech Republic, Czechia
Jsem 21 letá mladá maminka, žijem s manželem už 3 rok v Praze, původně jsem ze severu Čech...Baví mě čtení, občas vaření - když zkoušim nový recepty, začínám propadat křížovkám a mojí zálibou(jednou bude i zhoubou) je scrap - DIGISCRAP:-) ***I am 21 years young mother, lives with her husband have 3 years in Prague, originally I was from the north Bohemia ... I enjoy reading, cooking times - when trying new recipes, and my liking (and destruction will be one) is to scrap - DIGISCRAP:-)***

čtvrtek 5. února 2009

Jak jsem psala, pracovala jsem na dalším LO pro Designs by Helly - krásně se s ním pracuje a layout je z kitu - ***NEW***I'll Fly Away by Designs by Helly***


As I wrote, I worked on another LO for Designs by Helly - nice to work with him and the layout is from the kit - *** NEW *** I'll Fly Away by Designs by Helly ***


Kredit: http://www.mylifeandscrap.com/gallery/showphoto.php?photo=87


A ještě jsem pustila do světa LO pro radost - z MissTiiny - tu je:
And I sent into the world layout for MissTiina - just for fun, and here it is:


Kredit: http://www.digishoptalk.com/gallery/showphoto.php?photo=549890&ppuser=13913

Žádné komentáře: