Copak o sobě prozradím?!?

Moje fotka
Prag, Czech Republic, Czechia
Jsem 21 letá mladá maminka, žijem s manželem už 3 rok v Praze, původně jsem ze severu Čech...Baví mě čtení, občas vaření - když zkoušim nový recepty, začínám propadat křížovkám a mojí zálibou(jednou bude i zhoubou) je scrap - DIGISCRAP:-) ***I am 21 years young mother, lives with her husband have 3 years in Prague, originally I was from the north Bohemia ... I enjoy reading, cooking times - when trying new recipes, and my liking (and destruction will be one) is to scrap - DIGISCRAP:-)***

úterý 20. května 2008

Ahoj, tak jsem tu... Textů je málo, zatím znám jen jednu scrapařku, která je má ve freebies, tak přispívám svou troškou do mlýna:-) Pokud se vám líbí a hodí -

Stahujte zde:

http://www.4shared.com/file/48279026/bfea37ce/Texty_by_Miney777.html

Žádné komentáře: